MARC details
000 -CABECERA |
Campo de control de longitud fija |
05103cam a2200397 i 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL |
Campo de control |
20189535 |
003 - IDENTIFICADOR DEL NÚMERO DE CONTROL |
Campo de control |
ES-BaIED |
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN |
Campo de control |
20230531181310.0 |
008 - CÓDIGOS DE INFORMACIÓN DE LONGITUD FIJA |
Campo de control de longitud fija |
171024t20172017mau 001 0 eng c |
010 ## - NÚMERO DE CONTROL DE LA BIBLIOTECA DEL CONGRESO |
Número de control de LC |
2017020888 |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL NORMALIZADO PARA LIBROS (ISBN) |
Número Internacional Normalizado para Libros (ISBN) |
9780262037150 (hardcover : alk. paper) |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL NORMALIZADO PARA LIBROS (ISBN) |
Número Internacional Normalizado para Libros (ISBN) |
9780262536196 (paperback) |
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN |
Centro catalogador de origen |
LBSOR/DLC |
Lengua de catalogación |
eng |
Centro transcriptor |
ES-BaIED |
Normas de descripción |
rda |
042 ## - CÓDIGO DE AUTENTICACIÓN |
Código de autenticación |
pcc |
050 00 - SIGNATURA TOPOGRÁFICA DE LA BIBLIOTECA DEL CONGRESO |
Número de clasificación |
LB2322.2 |
Número de documento |
.B85 2017 |
082 00 - NÚMERO DE LA CLASIFICACIÓN DECIMAL DEWEY |
Número de clasificación |
378.1758 |
Número de edición |
23 |
245 00 - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
Building the intentional university : |
Resto del título |
Minerva and the future of higher education / |
Mención de responsabilidad etc. |
edited by Stephen M. Kosslyn and Ben Nelson ; foreword by Senator Bob Kerrey. |
264 #1 - PRODUCTION, PUBLICATION, DISTRIBUTION, MANUFACTURE, AND COPYRIGHT NOTICE |
Lugar de producción publicación distribución fabricación |
Cambridge, MA : |
Nombre del de productor editor distribuidor fabricante |
The MIT Press, |
Fecha de de producción publicación distribución fabricación o copyright |
[2017] |
264 #4 - PRODUCTION, PUBLICATION, DISTRIBUTION, MANUFACTURE, AND COPYRIGHT NOTICE |
Fecha de de producción publicación distribución fabricación o copyright |
©2017 |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
xxiv, 431 pàgines ; |
Dimensiones |
24 centímetres |
336 ## - TIPO DE CONTENIDO |
Término de tipo de contenido |
text |
Fuente |
rdacontent |
337 ## - TIPO DE MEDIO |
Nombre del tipo de medio |
unmediated |
Fuente |
rdamedia |
338 ## - TIPO DE SOPORTE |
Nombre del tipo de soporte |
volume |
Fuente |
rdacarrier |
504 ## - NOTA DE BIBLIOGRAFÍA; ETC. |
Nota de bibliografía etc. |
Includes index. |
505 0# - NOTA DE CONTENIDO CON FORMATO |
Nota de contenido con formato |
Foreword: Higher education in the 21st century / J. Robert Kerrey -- Why we need a new kind of higher education / Stephen M. Kosslyn and Ben Nelson -- Practical knowledge / Stephen M. Kosslyn -- Foundations of the curriculum / Ben Nelson and Stephen M. Kosslyn -- A new look at general education / Joshua Fost -- Multimodal communication and effective communication / Judith C. Brown, Kara Gardner, and Daniel J. Levitin -- Formal analyses and critical thinking / John Levitt, Rena Levitt, Richard Holman and Eric Bonabeau -- Empirical analyses and creative thinking / Vicki Chandler and Megan Gahl -- Complex systems and effective interaction / James Genone and Ian Van Buskirk -- A new look at majors and concentrations / Vicki Chandler, James Genone and Stephen M. Kosslyn -- Unlearning to learn / Stephen M. Kosslyn, Robin Goldberg and Teri Cannon -- The science of learning / Stephen M. Kosslyn -- Fully active learning / Joshua Fost, Rena Levitt and Stephen M. Kosslyn -- A new team-teaching approach to structured learning / Joshua Fost, Vicki Chandler and Kara Gardner -- Teaching from lesson plans -- Vicki Chandler, Stephen M. Kosslyn, Richard Holman and James Genone -- The active learning forum / Ari Bader-natal, Jonathan Katzman and Matt Regan -- Building lesson plans for 21st century active learning / Ari Bader-natal, Joshua Fost and James Genone -- Assessing student learning / Ari Bader-natal, Rena Levitt and Vicki Chandler -- Building a new brand / Ayo Seligman and Robin Goldberg -- Reaching out to the world: communicating a new vision / Kenn Ross and Robin Goldberg -- An admissions process for the 21st century / Neagheen Homaifar, Ben Nelson and Stephen M. Kosslyn -- Multifaceted acculturation / Norian Caporale-Berkowitz and James Lyda -- Experiential learning: the city as a campus and human network / Z. Mike Wang and Robin Goldberg -- A global community by design / Z. Mike Wang and Sultanna Krispil -- Mental health services in a diverse, 21st-century university / James Lyda and Norian Caporale-Berkowitz -- Professional development support for life / Robin Goldberg and Anne Kauth -- Accreditation: a constructive force / Teri Cannon -- A novel business and operating model / Ben Nelson -- Afterword: For all our sakes / Ben Nelson, Stephen M. Kosslyn, Jonathan Katzman, Robin Goldberg and Teri Cannon. |
520 ## - NOTA DE RESUMEN |
Resumen |
"We start with a simple question: If you could reinvent higher education for the 21st century, what should it look like? We began by taking a hard look at problems in traditional higher education, and innovated in many ways to address these problems head-on: We have created a new curriculum, focusing on what we call "practical knowledge"; we have developed new pedagogy, based on the science of learning; we have used technology in novel ways, to deliver small seminars in real time; and we have developed an international hybrid residential model, where students take classes on the computer but live together, rotating through seven different cities around the world. The Minerva Schools at the Keck Graduate Institute (KGI) are the first university experience built for the twenty-first century. In setting up this program, we have had to confront the realities of all aspects of higher education--from admissions, through instruction, to career development, to establishing a reputation. The goal of this book is to provide an evidence-based model for a future of higher education. We have learned a lot about how to reshape all facets of higher education and this book summarizes what we have learned. We hope that our innovations can serve as models of "best practices"--and thereby have a major influence on higher education writ large"-- |
Fuente proveedora |
Provided by publisher. |
650 #7 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
Ensenyament universitari |
Subdivisión de materia general |
Finalitats i objectius |
Fuente del encabezamiento o término |
lemac |
9 (RLIN) |
4876 |
650 #7 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
Ensenyament universitari |
Subdivisión de materia general |
Filosofia |
Fuente del encabezamiento o término |
lemac |
9 (RLIN) |
4875 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
Education, Higher |
Subdivisión de materia general |
Curricula. |
700 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL - NOMBRE DE PERSONA |
Nombre de persona |
Kosslyn, Stephen Michael |
Fechas asociadas al nombre |
1948- |
Término indicativo de función |
editor. |
9 (RLIN) |
4877 |
700 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL - NOMBRE DE PERSONA |
Nombre de persona |
Nelson, Ben, |
9 (RLIN) |
4878 |
700 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL - NOMBRE DE PERSONA |
Nombre de persona |
Kerrey, Robert, |
Fechas asociadas al nombre |
1943- |
9 (RLIN) |
4879 |
906 ## - LOCAL DATA ELEMENT F; LDF (RLIN) |
a |
7 |
b |
cbc |
c |
orignew |
d |
1 |
e |
ecip |
f |
20 |
g |
y-gencatlg |
942 ## - ENTRADA PARA ELEMENTOS AGREGADOS (KOHA) |
Fuente de clasificación o esquema de ordenación en estanterías |
Library of Congress Classification |
Koha [por defecto] tipo de item |
Llibre |