IEDBarcelona

Image from Google Jackets

Fundamentos del marketing digital de moda / Clare Harris ; traducción: Jesús de Cos Pinto y Alicia Misrahi Vallès

By: Material type: TextTextLanguage: Spanish Original language: English Publisher: Barcelona : Promopress, 2018Edition: Primera edición en españolDescription: 216 pàgines : il. col. ; 23 cmContent type:
  • text
  • imatge fixa
Media type:
  • sense mediació
Carrier type:
  • volum
ISBN:
  • 9788416851447
Uniform titles:
  • Fundamentals of digital fashion marketing. Castellà
Subject(s):
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
Llibre IED Barcelona M2.075 Har (Browse shelf(Opens below)) Available 2019-0106

Conté: Marketing de moda y la tecnología digital ; Moda y marketing en línea ; Medios sociales y arketing de moda ; Moda y cine ; Moda y medios móviles ; Espacios digitales e innovación

Bibliografia: pàgines: 207-209. Índex

There are no comments on this title.

to post a comment.

Powered by Koha