Webb, Rick

Agency : starting a creative firm in the age of digital marketing / Rick Webb - viii, 341 pàgines ; 25 cm - Advertising age . - Advertising age .

Inclou referències bibliogràfiques (p. 327-333) i índex

Why am I doing this? -- The vision -- The value proposition of culture -- Culture and vision -- Communication -- What is good? -- Ideas -- Process -- Working for other agencies -- Pro bono work -- The basics -- The emotional -- The pitch -- The rational -- On partners and partnership -- The team -- Employee retention -- Employee departures -- Bootstrapping -- I want to get rich -- On growth -- Banks and funding -- Starting up -- How much to charge? -- Sows, msas, and in-pros -- Tracking time -- Billing, collections & cash flow -- Working with vendors -- Employee expenses -- Expanding beyond your core -- How much is my company worth? -- Creating a product in your service firm -- Working for startups -- Case studies of startups within an agency -- Getting acquired -- The fear

9781137279866 1137279869


Agències de publicitat--Direcció i administració
Màrqueting digital
Empreses petites i mitjanes--Direcció i administració
Empreses--Creació--Direcció i administració
Emprenedoria