000 01958cam a2200337 i 4500
999 _c8884
_d8884
001 .b63956883
003 IED_BCN
005 20190802171720.0
008 140807s2015 xxu b 001 0 eng c
020 _a9781137279866
020 _a1137279869
040 _aES-BaUAB
_bcat
_erda
_cIED_BCN
_dIED_BCN
041 _aeng
100 1 _aWebb, Rick
_94294
245 1 0 _aAgency :
_bstarting a creative firm in the age of digital marketing /
_cRick Webb
264 1 _aNew York :
_bPalgrave Macmillan,
_c2015
300 _aviii, 341 pàgines ;
_c25 cm
336 _atext
_btxt
_2rdacontent
337 _asense mediació
_bn
_2rdamedia
338 _avolum
_bnc
_2rdacarrier
490 1 _aAdvertising age
504 _aInclou referències bibliogràfiques (p. 327-333) i índex
505 0 _aWhy am I doing this? -- The vision -- The value proposition of culture -- Culture and vision -- Communication -- What is good? -- Ideas -- Process -- Working for other agencies -- Pro bono work -- The basics -- The emotional -- The pitch -- The rational -- On partners and partnership -- The team -- Employee retention -- Employee departures -- Bootstrapping -- I want to get rich -- On growth -- Banks and funding -- Starting up -- How much to charge? -- Sows, msas, and in-pros -- Tracking time -- Billing, collections & cash flow -- Working with vendors -- Employee expenses -- Expanding beyond your core -- How much is my company worth? -- Creating a product in your service firm -- Working for startups -- Case studies of startups within an agency -- Getting acquired -- The fear
650 7 _aAgències de publicitat
_xDirecció i administració
_2lemac
_94245
650 7 _aMàrqueting digital
_2lemac
_93538
650 7 _aEmpreses petites i mitjanes
_xDirecció i administració
_2lemac
_94293
650 7 _aEmpreses
_xCreació
_xDirecció i administració
_2lemac
_93283
650 7 _aEmprenedoria
_2lemac
_93312
830 0 _aAdvertising age
_94295
942 _2udc
_c1