Tangible ideation : (Record no. 9385)
[ view plain ]
000 -CABECERA | |
---|---|
Campo de control de longitud fija | 02177nam a22001937a 4500 |
003 - IDENTIFICADOR DEL NÚMERO DE CONTROL | |
Campo de control | IED_BCN |
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN | |
Campo de control | 20231211131537.0 |
008 - CÓDIGOS DE INFORMACIÓN DE LONGITUD FIJA | |
Campo de control de longitud fija | 220629s2019 |||o|||| |||| 000 0 eng c |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL NORMALIZADO PARA LIBROS (ISBN) | |
Número Internacional Normalizado para Libros (ISBN) | 9789526086200 |
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN | |
Centro catalogador de origen | IED_BCN |
Lengua de catalogación | cat |
Centro transcriptor | IED_BCN |
100 ## - PUNTO DE ACCESO PRINCIPAL - NOMBRE DE PERSONA | |
9 (RLIN) | 4806 |
Nombre de persona | jeon lee, bang |
245 ## - MENCIÓN DE TÍTULO | |
Título | Tangible ideation : |
Resto del título | how to design for and with children / |
Mención de responsabilidad etc. | Bang Jeon Lee |
264 ## - PRODUCTION, PUBLICATION, DISTRIBUTION, MANUFACTURE, AND COPYRIGHT NOTICE | |
Lugar de producción publicación distribución fabricación | Finland : |
Nombre del de productor editor distribuidor fabricante | Aalto university, |
Fecha de de producción publicación distribución fabricación o copyright | 2019 |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA | |
Extensión | 287 pàgines : |
Otras características físicas | il·lustracions color ; |
Dimensiones | 30 centímetres |
505 ## - NOTA DE CONTENIDO CON FORMATO | |
Nota de contenido con formato | what does design with children mean? : literature review : research focus and questions : research materials and methods : structure of the research : outline of the chapters that follows -- between designing for and designing with children : furniture as a new domain of participatory design : focusing on actin : transition from designing for to designing with children : actors, artefacts and activities : key insights and progress in chapter 2 -- understanding : ethnography and children's involvement in research and design : ARKKI session : hut-building : focused analysis : learning from ethnography towards participatory design with children : key insights and progress in chapter 3 -- the practice: tangible ideation : setting of the material study approaches and toolkits : design activities for pedagogical approaches : adapting for different ages : playfull, flexible and instructives session : adaptation of activities in different cultural settings : key insights and progress in chapter 4 -- three principles: materials, structura and new frameworks : material matters : pedagogical structure : double triangles and three models of practices : progress and new findigns in chapter 5 -- discussion : contributions to interaction design and childres / child computer interaction and participatory design : adopting roles : different roles of participants and relationships : translating the empirical findings into the pedagogy practice -- conclusions : main contributions of this research : guidance in working with children : reflection and futher implication |
650 #7 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA | |
9 (RLIN) | 4311 |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial | Infants |
Subdivisión geográfica | Disseny |
650 #7 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA | |
9 (RLIN) | 3441 |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial | Disseny de producte |
Fuente del encabezamiento o término | lemac |
942 ## - ENTRADA PARA ELEMENTOS AGREGADOS (KOHA) | |
Fuente de clasificación o esquema de ordenación en estanterías | Library of Congress Classification |
Koha [por defecto] tipo de item | Llibre |
Suprimido | Estado de pérdida | Fuente de clasificación o esquema de ordenación en estanterías | Estropeado | No para préstamo | Localización permanente | Localización actual | Fecha de adquisición | Préstamos totales | Signatura completa | Código de barras | Fecha última consulta | Fecha del precio de reemplazo | Tipo de item de Koha |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Library of Congress Classification | IED Barcelona | IED Barcelona | 30/06/2022 | P2.073.11 Jeo | 2022-0102 | 30/06/2022 | 30/06/2022 | Llibre |