IEDBarcelona

Tangible ideation : (Record no. 9385)

MARC details
000 -CABECERA
Campo de control de longitud fija 02177nam a22001937a 4500
003 - IDENTIFICADOR DEL NÚMERO DE CONTROL
Campo de control IED_BCN
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN
Campo de control 20231211131537.0
008 - CÓDIGOS DE INFORMACIÓN DE LONGITUD FIJA
Campo de control de longitud fija 220629s2019 |||o|||| |||| 000 0 eng c
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL NORMALIZADO PARA LIBROS (ISBN)
Número Internacional Normalizado para Libros (ISBN) 9789526086200
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN
Centro catalogador de origen IED_BCN
Lengua de catalogación cat
Centro transcriptor IED_BCN
100 ## - PUNTO DE ACCESO PRINCIPAL - NOMBRE DE PERSONA
9 (RLIN) 4806
Nombre de persona jeon lee, bang
245 ## - MENCIÓN DE TÍTULO
Título Tangible ideation :
Resto del título how to design for and with children /
Mención de responsabilidad etc. Bang Jeon Lee
264 ## - PRODUCTION, PUBLICATION, DISTRIBUTION, MANUFACTURE, AND COPYRIGHT NOTICE
Lugar de producción publicación distribución fabricación Finland :
Nombre del de productor editor distribuidor fabricante Aalto university,
Fecha de de producción publicación distribución fabricación o copyright 2019
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA
Extensión 287 pàgines :
Otras características físicas il·lustracions color ;
Dimensiones 30 centímetres
505 ## - NOTA DE CONTENIDO CON FORMATO
Nota de contenido con formato what does design with children mean? : literature review : research focus and questions : research materials and methods : structure of the research : outline of the chapters that follows -- between designing for and designing with children : furniture as a new domain of participatory design : focusing on actin : transition from designing for to designing with children : actors, artefacts and activities : key insights and progress in chapter 2 -- understanding : ethnography and children's involvement in research and design : ARKKI session : hut-building : focused analysis : learning from ethnography towards participatory design with children : key insights and progress in chapter 3 -- the practice: tangible ideation : setting of the material study approaches and toolkits : design activities for pedagogical approaches : adapting for different ages : playfull, flexible and instructives session : adaptation of activities in different cultural settings : key insights and progress in chapter 4 -- three principles: materials, structura and new frameworks : material matters : pedagogical structure : double triangles and three models of practices : progress and new findigns in chapter 5 -- discussion : contributions to interaction design and childres / child computer interaction and participatory design : adopting roles : different roles of participants and relationships : translating the empirical findings into the pedagogy practice -- conclusions : main contributions of this research : guidance in working with children : reflection and futher implication
650 #7 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA
9 (RLIN) 4311
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial Infants
Subdivisión geográfica Disseny
650 #7 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA
9 (RLIN) 3441
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial Disseny de producte
Fuente del encabezamiento o término lemac
942 ## - ENTRADA PARA ELEMENTOS AGREGADOS (KOHA)
Fuente de clasificación o esquema de ordenación en estanterías Library of Congress Classification
Koha [por defecto] tipo de item Llibre
Holdings
Suprimido Estado de pérdida Fuente de clasificación o esquema de ordenación en estanterías Estropeado No para préstamo Localización permanente Localización actual Fecha de adquisición Préstamos totales Signatura completa Código de barras Fecha última consulta Fecha del precio de reemplazo Tipo de item de Koha
    Library of Congress Classification     IED Barcelona IED Barcelona 30/06/2022   P2.073.11 Jeo 2022-0102 30/06/2022 30/06/2022 Llibre

Powered by Koha